خدمات پس از فروش تکنو تجهیز

خدمات پس از فروش گروه صنعتی تکنو تجهیز

گارانتی محصولات گروه صنعتی تکنو تجهیز
گروه صنعتی تکنو تجهیز همواره ارائه محصولات بی عیب و نقص را حق مشتریان خود می داند. در این زمینه همواره تلاش کرده تا حقوق مصرف کننده را رعایت کند.
به همین منظور این شرکت، برای اجرای سرویس خدمات پس از فروش(گارانتی) تمامی محصولات خود را به مدت 3 سال گارانتی کرده است. تا مشتریان بتوانند با خیال آسوده اقدام به خرید محصولات گروه صنعتی تکنوتجهیز کنند.
تیم خدمات پس از فروش گروه صنعتی تکنو تجهیز با برخورداری از کادری مجرب، در خدمت مشتریان بوده و به کمک شما مصرف کننده محترم خواهد آمد.

واحد آموزش تکنو تجهیز

واحد آموزش گروه صنعتی تکنو تجهیز با برگزاری جلسات تخصصی سعی داشته تا خدمات ارزنده را به مصرف کنندگان گرامی، ارائه بدهد.
در صورت نیاز به خدمات پس از فروش، می توانید با واحد امداد گروه صنعتی تکنو تجهیز تماس بگیرید تا در اولین فرصت، با انجام هماهنگی های لازم، پرسنل این بخش برای ارائه خدمات مورد نیاز به سرعت در محل حاضر شوند.
با خدمات پس از فروش مطمئن گروه صنعتی تکنو تجهیز، می توانید با خیال آسوده ما را انتخاب کنید.

اطلاعات تماس گروه صنعتی تکنوتجهیز

تلفن تماس خدمات پس از فروش : 02155266002
رسیدگی به شکایات و انتقادات : 09361185627
برای برقراری ارتباط با همکاران ما در گروه صنعتی تکنوتجهیز و بیان نظرات و پیشنهادات خود درباره خدمات پس از فروش محصولات، یا گارانتی تولیدات و محصولات ما می توانید از طریق فرم تماس با ما، پیشنهادات خود را بیان کنید. همکاران ما آماده شنیدن نظرات سازنده شما همراهان گرامی هستند.

تولیدات تکنو تجهیز

این گروه تولید کننده انواع تجهیرات و کوره های خط رنگ پودری الکترواستاتیک و نیز تامین کننده انواع گان پاشش رنگ و رنگپاش پودری و مایع، تولید تجهیزات مرتبط با سیستم شتسشوی قطعات پیش از اجرای رنگ و انواع کوره های پخت رنگ و خشک کن کانوایری و اتامین انواع کانوایر هوایی و زمینی می باشد.

امتیاز شما به این مطلب
تماس با شرکت تکنو تجهیز
شروع چت
1
چت واتساپ
سلام وقت بخیر .
من از صفحه " خدمات پس از فروش تکنو تجهیز " پیام میفرستم.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟