خط رنگ پودری عمودی

خط رنگ پودری عمودی


خط رنگ پودری عمودی و کاربرد آن

به منظور افزایش ظرفیت رنگ آمیزی پودری در مجتمع های صنعت آلومینیوم می توان به جای خطوط متداول افقی رنگ پودری، از خط رنگ عمودی پودری با چندین برابر ظرفیت بیشتر استفاده نمود.
تنها تفاوت بین خطوط رنگ پودر افقی و عمودی مبنای طراحی خط رنگ و نحوه آویزان نمودن قطعات بر روی سیستم کانوایر است. به طور کلی، یک خط رنگ عمودی پاشش پودری دارای اجزای زیر است.

خط رنگ پودری عمودی پاشش رنگ و اجزای آن :

 

  • سیستم بارگیری که مجهز به یکسری غلتک است و امکان می دهد تا پروفیل ها از حالت افقی به تدریج به حالت عمودی در آیند.
  • سیستم شستشو که ترکیبی از حالت اسپری و آبشاری است تا تمام سطح پروفیل ها شسته شده و آماده برای رنگ آمیزی گردند.
  • کوره خشک کن
  • سیستم پاشش پودری که بسته به ظرفیت تولید می توان تا 48 دستگاه پاشش پودری را در قالب دو کابین V شکل  بر روی بازوهای دو ربات 9 متری تعبیه نمود. همچنین کابین به مونوسایکلون های بزرگی متصل است تا بطور مستمر پودر اضافی از محوطه کابین خارج گردد.
  • پس از خروج از محوطه پاشش، پروفیل ها وارد کوره پخت رنگ می شوند. در انتها، پروفیل ها به کمک یک سیستم تخلیه به تدریج از حالت عمودی به حالت افقی در می آیند و برای مرحله بعدی آماده می شوند.

از نکات فنی این خط، پاشش پودر در ارتفاع 8 متری، تامین پودر برای تپانچه ها، یکنواختی پوشش پودر در طول پروفیل، یکنواختی دمای کوره در طول و ارتفاع کوره و سرعت بالای کانوایر ( حدود 3 متر در دقیقه) است. در شرایط کاری برابر و محصول یکسان، یک خط عمودی می تواند تا 6 برابر یک خط افقی ، ظرفیت تولید را افزایش دهد.

خط رنگ پودری و فروش تجهیزات آن:

گروه صنعتی تکنو تجهیز، تامین کننده , تولید کننده و تعمیر کننده قطعات و تجهیزات خط رنگ پودری الکترواستاتیک و نیز خط رنگ استاتیک می باشد. جهت استفاده از سرویس ها و تجهیزات تولیدی این شرکت با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

امتیاز شما به این مطلب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با شرکت تکنو تجهیز
شروع چت
1
چت واتساپ
سلام وقت بخیر .
من از صفحه " خط رنگ پودری عمودی " پیام میفرستم.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟