مونو سایکلون سیستم بازیافت رنگ پودری

مونو سایکلون سیستم بازیافت رنگ پودری


مونوسایکلون و کاربرد آن در خط رنگ

مونوسایکلون ها دستگاه هایی هستند که می توانند ذرات را با قطر بیش از ده میکرو متر تفکیک و جدا کنند. در واقع این قطر ذرات موجود در رنگ های پودری است و دستگاه مونوسایکلون نیز به همین منظور استفاده می شود.
مونوسایکلون ها فیلترهایی دارند که ذرات را جمع آوری می کند و دوباره می توان از این رنگ ها استفاده کرد. از مهم ترین دلایل استفاده از این دستگاه در صنایع به منظور جدا کردن رنگ های پودری از دیگر ذرات غبار است. دستگاه مونوسایکلون این قابلیت را دارد تا ذرات شکسته شده را از ذرات سالم و خالص نیز جدا کند.

تولید کننده مونو سایکلون دستی برای بازیافت رنگ پودری

تولید کننده مونو سایکلون دستی برای بازیافت رنگ پودری

دستگاه مونوسایکلون و نقش آن در سیستم بازیافت رنگ پودری

از مهم ترین معایب سیستم های پاشش رنگ پودری، هدر رفت بالای رنگ در آنها می باشد. این هدر رفت به هیچ عنوان به نفع سیستم نبوده و رنگ های هدر رفته را اغلب می توان بازیافت کرد.
بازیافت کردن رنگ های پودری ویژگی است که با کمک دستگاه مونوسایکلون امکان پذیر است. دستگاه مونوسایکلون نقش ویژه ای در صنعت خط رنگ ایفا می کند.

سیستم مونوسایکلون و ویژگی های آن

سیستم های مونوسایکلون به شیوه ای طراحی و تولید شده اند که فن های آن در مجاورت ذرات رنگ قرار نگیرد و عملیات فیلتراسیون با راندمان و عملکرد فوق العاده ای انجام شود. استفاده از فیلتراسیون استوانه ای امکان قرار گرفتن مواد در کنار ذرات را کاهش می دهد.
مونوسایکلون ها به عنوان سیستم های بازیافتی قوی شناخته شده اند و در بخش هایی کاربرد دارند که سیستم پاشش رنگ از دو عدد بیشتر باشد. زیرا در این ساختار حجم رنگ افزایش پیدا کرده و مصرف رنگ بالا می رود.
ویژگی دیگر دستگاه های مونوسایکلون، قابلیت تمیز کردن فیلترها بدون دخالت دست و به صورت اتوماتیک است. این ویژگی باعث شده تا ارزش مونوسایکلون ها روز به روز افزایش پیدا کند. استفاده از این سیستم می تواند به صرفه جویی در مصرف رنگ کمک بسیار زیادی کند.

نوع سیستم بازیافت سایکلون همراه یونیت ساکشن
نوع فیلتر استوانه ای
جنس فیلتر پلی استر
ابعاد فیلتر قطر:32 cm ارتفاع:92cm
تعداد 12عدد
سیستم تمیزکننده غبار فیلترها  Air back washer
دمنده ایرنوش شیر برقی و نازل
نوع کنترل میکرو کنترلر با قابلیت برنامه ریزی
ابعاد یونیت ساکشن فیلتر طول:285cm عرض:120cm ارتفاع:340cm
ابعاد تقریبی سایکلون قطر : ۱۰۰ cm ارتفاع ۳۸۰cm

طراحی و تامین اتاق فیلتر سایکلون و مونو سایکلون

سیستم بازیافت رنگ پودری مونو سایکلون و ساکشن فیلتر

مونو سایکلون، علاوه بر جداسازی ذرات غبار از دانه های پودر قادر است ذرات ريز، شكسته شده پودر را كه در استفاده مجدد پودر ايجاد مي شود را جدا سازی کند.
علاوه بر این، به دليل استفاده از فيلترهای استوانه ای خروج ذرات پودر از سيستم بازيافت و آلودگی محيط را به حداقل ممكن كاهش می دهد.
به دليل قرار نگرفتن فن در مسير عبور ذرات عمر مفيد فن افزايش يافته عمل تميز كردن سايكلون و تغيير شيد رنگ بسهولت انجام می شود تميز كردن فيلتر هاي استوانه ای به وسيله اير بگ واشر بصورت خودكار صورت می پذيرد.

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با شرکت تکنو تجهیز
شروع چت
1
چت واتساپ
سلام وقت بخیر .
من از صفحه " مونوسایکلون و ساکشن فیلتر " پیام میفرستم.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟