تولید کننده تجهیزات خط رنگ چوب و مبلمان

تولید کننده تجهیزات خط رنگ چوب و مبلمان


ویژگی تجهیزات رنگپاش در خط رنگ مبلمان و چوب

نصب و راه اندازه تجهیزات خط رنگ صنعت مبلماناین تجهیزات شامل انواع دستگاه‌ها و ملزومات خطوط رنگ اتوماتیک مثل انواع اتاق رنگ، آبشار رنگ، انواع پیسوله و متعلقات آن است.

  • این تجهیزات در صنایع چوب از گستردگی بسیار زیادی برخوردار است. راه اندازی خط رنگ با توجه به بازار فعلی کشور دارای بازخورد خوبی خواهد بود. امروزه رنگ کاری اتوماتیک قطعات چوبی متقاضی زیادی دارد.
  • بعد از تولید قطعه کار چوبی، در یک خط مجزا که می‌تواند شامل دستگاه‌های سنباده زن، رنگ پاش و خشک کن باشد پروسه رنگ کاری قطعه کار انجام می‌شود.
  • برحسب نیاز دستگاه رنگ پاش که قلب این خط است می‌تواند قابلیت کار با انواع رنگ پلی اورتان، پلی استر، پایه آبی، پایه حلال و UV و … را داشته باشد.

انواع ماشین آلات و تجهیزات خط رنگ چوب

انواع ماشین و تجهیزات خط رنگ اتوماتیک صنایع چوب و مبلمان در ابعاد مختلف ساخته و روانه بازار می‌شوند. این مدل ماشین خط رنگ دارای یک اسکنر برای خواندن ابعاد قطعه کار است. سپس با سیستم ربات cnc اقدام به رنگ پاشی می کند.
این کار به طور قابل توجهی مصرف رنگ را کاهش می‌دهد و ظرافت رنگ کاری را افزایش می‌دهد.
یک دستگاه برای افزایش سرعت می‌تواند دارای چند ربات باشد. در این خط بعد از ماشین رنگ پاش می توان یک خشک کن برای افزایش راندمان خط تعبیه کرد.
تولید کننده خط رنگ مبلمان فروش و تعمیر قطعات خط رنگ صنایع چوبی

خشک کن در خط رنگ مبلمان

از انواع خشک کن ها برای خشک کردن رنگ پاشیده شده استفاده می کنند. به طور مثال می‌توان در خشک کن ها از امواج مادون قرمز (Infrared) برای کاهش زمان خشک کردن استفاده کرد.
همچنین در ابتدای خط ،قبل از رنگ کاری می‌توان از یک دستگاه سنباده زن فرچه ای استفاده کرد. به گونه ای که گرد و غبار و ناهمواری قطعه کار را رفع نماید.

فروش و نصب تجهیزات خط رنگ صنایع چوب و مبلمان

گروه صنعتی تکنو تجهیز، تولید کننده تجهیزات خط رنگ صنعت چوب و مبلمان، آماده ارائه خدمات در زمینه فروش تجهیزات و قطعات مورد نیاز در این صنعت و نیز تعمیر تجهیزات مورد نیاز می باشد.

جهت خرید تجهیزات خط رنگ مبلمان و یا نصب و تعمیر تجهیزات و قطعات آن و استعلام قیمت اتاق رنگ چوب با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل نمایید.

ساخت اتاق رنگ چوب و نصب تجهیزات رنگ آمیزی قطعات چوبی توسط گروه صنعتی تکنو تجهیز انجام میشود. همچنین دستگاه رنگ پاش اتوماتیک مناسب برای رنگ آمیزی یکنواخت و استاندارد محصولات چوبی تولید میگردد.

پوشش پودری چوب در صنعت چوب و مبلمان

خط رنگ چوب ساخت شرکت تکنو تجهیز

اتاق رنگ

اتاق رنگ این خط به گونه ای طراحی شده است که ذرات معلق رنگ در هوا پخش نشود. در این اتاقک رنگ دما، فشار و جهت حرکت هوا قابل کنترل است تا عملیات پاشش به خوبی انجام شود.

آبشار رنگ

این قسمت با توجه به نیاز مصرف کننده در ابعاد و حجم مکش سفارشی طراحی و ساخته می شود. عموما این یونیت در ابعاد 3 متر با حجم مکش با سرعت مکش قابل کنترل و سیستم آب در گردش به همراه سیستم لجن گیر قابل عرضه است.

سیستم تهویه اتاقگ رنگ

نقش این مورد در رنگ کاری با اهمیت است. سیستم تهویه در خط رنگ چوب از انتشار ذرات رنگ در فضای محیط جلوگیری میکند. همچنین دما و فشار هوای محیط رنگ کاری را نیز تنظیم مینماید.

اتاق خشک کن اولیه

اتاقک اولیه در این سیستم محل دپوی قطعه های رنگ آمیزی شده است. در این اتاق قطعات رنگ کاری شده پس از کنترل کیفیت و یک مرحله خشک اولیه آماده وارد شدن به خشک کن می شوند.

خشک کن

در این مرحله قطعات وارد پروسه خشک شدن رنگ میشوند. این پروسه در خط رنگ بر اساس استاندارد انجام شده و بیشترین جلا و کیفیت را به رنگ می دهد.

در دستگاه های نیمه اتوماتیک  و اتوماتیک ما تمامی درب ها و بدنه و تمامی قطعات به کار رفته در ساخت خط رنگ چوب تکنو تجهیز دارای بالاترین کیفیت  می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

1 دیدگاه

  • ماشین خط رنگ چوب، دستگاهی است که به منظور پاشیدن رنگ بر روی درب ها و یا دیگر اقلام چوبی تولید شده است. با استفاده از تفنگ پاشش ، رنگ چوب را بر روی درب یا قطعه چوبی مورد نظر میپاشد. پس از این مرحله عملیات خشک کردن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با شرکت تکنو تجهیز
شروع چت
1
چت واتساپ
سلام وقت بخیر .
من از صفحه " ویژگی های خط رنگ چوب (اتاق رنگ چوب) " پیام میفرستم.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟