طراحی و تولید کابین رنگ پودری الکترواستاتیک با فناوری های نوین

طراحی و تولید کابین رنگ پودری الکترواستاتیک با فناوری های نوین


طراحی های جدید کابین های رنگپاش پودری الکترواستاتیک

یکی دیگر از موارد مهم در طراحی کابین های پاشش رنگ پودری ، طراحی دیوار های داخلی و جنس مواد سازنده آنهاست. در گذشته طراحان بیشتر به جنبه های مکانیکی کابین ها توجه داشتند.
آنها بیشتر بر روش های کاهش وزن کابین، روش های ساده تر کردن نصب کابین و کاهش هزینه های ساخت تمرکز داشتند. طراحان  تعدادی از مواد از جمله استیل رنگ شده، فولاد ضد زنگ و انواع گوناگونی از مواد ترموپلاستیک را برای ساخت کابین مورد آزمایش قرار دادند.

طراحی کابین پاشش رنگ پودری با استفاده از کامپوریت

در مرحله بعدی طراحی، مهندسان شروع به طراحی کابین هایی کردند که تمیز کردن و پاکسازی آنها ساده تر و راحت تر باشد. همچنین وسعت دید بیشتری برای کارگری که عمل پاشش را انجام می دهد فراهم آورد.
بدین ترتیب استفاده از پلاستیک ها و کامپوزیت های شفاف تر آغاز شد. تمیز کردن اینگونه مواد و سطوح ساده تر بوده و نقاطی که در آنها پودر رنگ گیر می کرد نیز حذف شده بود.
بطور کلی تمیز کردن کابینی که فاقد نقاط کور، درز و برآمدگی باشد، آسان تر است. این مواد امروزه به منظور کاهش نقاطی کور که تمیز کردن آنها سخت است، به اشکال بهتر و مناسب تری ساخته شده اند.
سطوح شیب دار و حتی دیواره های قوسی شکل کابین ها در طراحی های جدید کابین های پاشش حذف و تصحیح شده اند.

سهولت تمیز کردن کابین های رنگپاش پودری در طرح های نوین

تمیز کردن داخل کابین های پاشش با این نوع طراحی درب آلومینیومی، به دلیل ساختار استوانه ای شکل داخل آن، ساده است. با استفاده از سیستم های کنترل پیشرفته، اغلب بخش های فرآیند پاکسازی اتوماتیک می باشد. در نتیجه امکان تغییر رنگ تنها در 51 دقیقه بطور مداوم بوجود می آید.
دیواره ها و داکت ها در کابین بدون درز هستند. در نتیجه احتمال مخلوط شدن رنگ ها و آلایش به حداقل می رسد.

طراحی و تولید انواع کابین های پاشش رنگ پودری الکترواستاتیک

گروه صنعتی تکنو تجهیز ، تولید کننده کابین های پاشش رنگ پودری، آماده طراحی، تولید نصب و تعمیر انواع کابین های رنگپاش پودری الکترواستاتیک برای شرکت ها و سازمان ها  می باشد. جهت طراحی، تولید و نصب این کابین ها با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل نمایید.

4/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با شرکت تکنو تجهیز
شروع چت
1
چت واتساپ
سلام وقت بخیر .
من از صفحه " طراحی های نوین کابین های پاشش رنگ " پیام میفرستم.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟