فروش دستگاه پاشش رنگ پودری IRIS , DJS, INSA, OMEGA

فروش دستگاه پاشش رنگ پودری IRIS , DJS, INSA, OMEGA


دستگاه رنگپاش پودری

یکی از دستگاه های بسیار مهم در عرصه اعمال رنگ پودری، دستگاه رنگپاش پودری یا دستگاه پاشش رنگ است که مبنای کار آن باردار کردن رنگ های پودری است.
روش کار این دستگاه به این صورت است که با باردار کردن قطعه های رنگی و ترکیب کردن آن ها با استفاده از فشار هوا، رنگ ها را به سطح قطعه منتقل می کند. از سوی دیگر، قطعات باری مخالف بار رنگ داشته و به راحتی این جذب ذرات صورت می پذیرد.
پس از جذب شدن رنگ های پودری شاهد سطحی یک دست خواهیم بود. نکته بسیار مهم که باید به آن توجه کرد این است که قطعات باید هادی جریان الکتریکی باشند، تا به راحتی بتوان فرآیند بار دار کردن را بر روی آن ها پیاده کرد.
با استفاده از دستگاه رنگپاش و بهره بردن از فناوری های روز به کار رفته در آن می توان تا نقاط کنج که در درون قطعه وجود دارد را نیز به خوبی رنگ کرد و کاری کرد تا تولید کننده به هیچ عنوان نگرانی در این زمینه نداشته باشد.

مزایای استفاده از دستگاه پاشش رنگ پودری

استفاده از دستگاه رنگپاش پودری باعث می شود ضخامت رنگ را بتوان روی قطعه تنظیم کرد. قطعات با ضخامت رنگ کم را نیز به وجود آورد. این دستگاه ها این امکان را به شما می دهد تا نقاطی که به سختی قابل دسترسی است را نیز بتوان رنگ کرد. این دستگاه این مزیت را دارد تا در میزان رنگ مصرفی صرفه جویی کند.
رنگ های پودری این امکان را دارند تا به صورت چند باره از آن ها استفاده کرد و دستگاه رنگ پاش این مزیت را به وجود آورده است. نکته بسیار مهم این است که رنگ های پودری از نظر آسیب زیست محیطی بسیار امن بوده و به هیچ عنوان به محیط زیست آسیبی نمی زنند.

شیوه استفاده

با پیشرفت فناوری های حوزه رنگ، شاهد این مسئله هستیم که رنگ های مایع جایگزینی به نام رنگ های پودری پیدا کرده اند. تولید کنندگان همواره تلاش می کنند تا با بهره بردن از تجهیزات مختلف از رنگ های پودری در کار خود استفاده کنند.
رنگ های پودری را باید برای استفاده ذوب کرد و به همین دلیل روی فلزات زده شده و از آن استفاده می شود. نقطه ذوب قطعات فلزی در انجام این کار اهمیت بسیار زیادی دارد.
خوشبختانه امروزه وسایل و تجهیزاتی که برای استفاده از رنگ پودری در بازار وجود دارد بسیار متنوع می باشد. اگر بخواهیم به یکی از مهم ترین این وسایل و تجهیزات اشاره کنیم، باید از دستگاه پاشش رنگ نام ببریم.

تامین کننده انواع دستگاه های رنگ پاش پودری

یکی از معتبرترین گروه های تامین کننده دستگاه های پاشش رنگ پودری، گروه صنعتی تکنو تجهیز می باشد. این برند دستگاه های رنگ پاش را در برندهای مختلف مثل رنگپاش پودری دی جی اس DJS و ایریس IRIS کره جنوبی و امگا OMEGA ترکیه تامین کرده و در اختیار مشتریان قرار می دهد.
گروه تکنو تجهیز علاوه بر تامین وسایل و تجهیزات این حوزه در تعمیر و رفع این قطعات و دستگاه ها نیز فعالیت دارد. در صورت وجود مشکل در کلیه دستگاه های رنگ پاش پودری از هر برندی می توانید به سراغ گروه تکنو تجهیز بیایید و برای خرید، نصب و تعمیر این دستگاه ها با کارشناسان واحد تعمیرات تماس بگیرید.

2/5 - (3 امتیاز)

4 دیدگاه

  • سلام خسته نباشید
    به نظر شما دستگاه پاشش امگا بهتره یا دستگاه پاشش djs ?

    • دستگاه پاشش djs بهتره
      چون قابلیت این کار رو داره که گوشه های کار رو هم بزنه

  • سلام و عرض ادب
    شرکت در تهیه ی رنگ پودری هم فعالیت دارد یعنی ما میتونیم از شما رنگ مورد نظر و تهیه کنیم

    • سلام و عرض ادب
      گروه صنعتی تکنو تجهیز فقط در زمینه تولید تجهیزات خط رنگ فعالیت می کند، همانند انواع کوره های پخت رنگ، کوره های تفلون، اتاق رنگ خودرو، انواع کابین پاشش رنگ، کابین آبشار رنگ، کوره های داکرومات و …. این گروه در زمینه تولید رنگ پودری هیچگونه فعالیتی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با شرکت تکنو تجهیز
شروع چت
1
چت واتساپ
سلام وقت بخیر .
من از صفحه " دستگاه پاشش رنگ " پیام میفرستم.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟