گروه صنعتی تکنوتجهیز تولید کننده کوره های باکس داکرومات برای خط داکرومات

گروه صنعتی تکنوتجهیز تولید کننده کوره های باکس داکرومات برای خط داکرومات


ﻓﺮآﯾﻨﺪﻫﺎی اعمال پوشش داﮐﺮوﻣﺎت

برای اعمال پوشش های داکرومات فرآیندهای مختلفی وجود دارد که این فرآیندها بر اساس سایز، شکل، کیفیت، عملکرد قطعات و… متغیر و متفاوت خواهد بود. اگر بخواهیم فرآیندهای اعمال پوشش داکرومات را دسته بندی کنیم باید آن ها را به گروه های زیر طبقه بندی کرد.

روش DIP SPIN

تولید کوره های باکس داکرومات طراحی و راه اندازی کوره داکروماتاز روش DIP SPIN برای قطعات ریز مثل پیچ، مهره، واشر، فنر و… استفاده می شود. برای انجام این روش قطعاتی که از نظر سطحی آماده سازی شده باشند را داخل سبد قرار داده و سبدها را داخل محلول داکرومات فرو خواهند برد.
اضافه مواد موجود بر روی قطعه با استفاده از سانتریفیوژ و اعمال نیرو گریز از مرکز برداشته خواهد شد. به صورت استاندارد دو چرخه پوشش و پخت در این روش طی می شود.
اگر نیاز است تا قطعه مقاوم بیشتری در برابر خوردگی داشته باشد چرخه سوم پوشش و پخت نیز بر روی قطعات اعمال می شود.
استفاده از این روش و سیستم مزایای بسیار زیادی دارد. یکی از مزایای استفاده از روش DIP SPIN حجم بالاتر قطعه به نسبت روش های دیگر می باشد. یکنواختی پوشش و استفاده کمتر از داکرومات به نسبت روش های دیگر از مزایای روش DIP SPIN است.
اگر بخواهیم از معایب این روش بگوییم باید به این نکته اشاره کرد که روش DIP SPIN امکان استفاده بر روی قطعات بزرگ و سنگین وزن را ندارد. برای آن که هزینه های اپراتوری کاهش پیدا کند و ظرفیت تولید و کیفیت فرآیند نیز بالا برود این روش را به صورت تمام اتوماتیک انجام می دهند.

روش اﺳﭙﺮی

از روش اسپری برای پوشش دادن قطعات بزرگ و سنگین استفاده می شود. این روش باعث می شود تا قطعات ظاهر و زیبایی مناسبی داشته باشند.
برای انجام این کار قطعه را آویزان کرده و یا آن را در یک محل مستقر می کنند و با اسپری پوشش کاری فرآیند پوشش آن را انجام می دهند.
پس از پایان این مرحله آن را در کوره پخت قرار داده و حرارت می دهند. مزیت این روش امکان اعمال پوشش روی قطعه های بسیار بزرگ است و عیب آن نیز زمان بر بودن این فرآیند و نیاز به اپراتور است.

روش DIP Drain

از این روش در صورتی استفاده می شود که قطعه بزرگ باشد و داخل سبد نتوان آن را قرار داد، در نتیجه قطعه را آویزان کرده و آن را داخل داکرومات فرو می برند تا پوشش آن انجام شود و سپس آن را پخت می کنند.
در این روش تنها یک بار فرآیند پوشش و پخت صورت می گیرد.عیب اصلی این روش عدم یکنواختی پوشش است و همین طور مواد داکرومات بسیار زیادی باید مورد استفاده قرار بگیرد.

تولید کننده کوره های پیوسته خط داکرومات

گروه صنعتی تکنو تجهیز تولید کننده کوره پیوسته خط داکرومات و سایر تجهیزات جانبی آن می باشد. این گروه علاوه بر تولید تجهیزات و کوره های خط داکرومات، تولید کننده انواع کوره های پخت رنگ، کوره های پخت تفلون، کوره رنگ خودرو، انواع تجهیزات خط رنگ کامل و نیز تامین کننده انواع دستگاه های پاشش رنگ پودری و کوره ای، و نیز گان پاشش رنگ می باشد.
جهت طراحی و راه اندازی و یا خرید کوره های خط داکرومات با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل نمایید.

3.5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با شرکت تکنو تجهیز
شروع چت
1
چت واتساپ
سلام وقت بخیر .
من از صفحه " کوره داکرومات باکسی " پیام میفرستم.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟