طراحی و ساخت کوره باکس تفلون

طراحی و ساخت کوره باکس تفلون


کوره باکس تفلون و ویژگی های آن

طراحی و ساخت کوره پخت تفلون یکی از مهم ترین تجهیزاتی است که در گروه صنعتی تکنو تولید می شود. فرآیند طراحی و ساخت این کوره ها تماما در این گروه صنعتی انجام می شود. مهم ترین مشتری کوره های پخت تفلون تولید کنندگان ظروف می باشند که عموما ظروف تفلونی را تولید می کنند. به منظور تولید تفلون لازم است تا این محصول در کوره هایی با دما 450 درجه سانتی گراد فرآیند پخت خود را طی کنند و پخته شوند. کوره باکس پخت تفلون به شکل ها و انواع مختلفی طراحی و تولید می شوند.

انواع کوره های پخت رنگ تفلون

ساخت کوره پخت رنگ باکسی تفلون طراحی تولید و فروش کوره های کانوایربه صورت کلی می توان از انواع کوره پخت تفلون به کوره های گازی و کوره های گازوئیلی اشاره کرد. از طرح های مختلف کوره پخت تفلون نیز می توان از کوره باکسی و کوره تونلی نام برد.
کوره های تونلی به شیوه ای طراحی و تولید می شوند که در انتهای تونل پخت، دارای 2 الی 4 متر بخش هوای سرد می باشد. به این صورت که تفلون ها پس از پخته شدن در این بخش قرار می گیرند. تا سرد شده و بعد از خارج شدن از کوره و در هنگام جا به جایی آسیبی به آن ها وارد نشود.

نحوه انجام کار در کوره باکس تفلون

کوره باکسی یکی دیگر از انواع کوره های پخت تفلون می باشند که در اندازه های مختلفی طراحی شده و در اختیار مشتریان قرار می گیرند. در طراحی این کوره ها از یک یک کالسکه یا گاری که وظیفه منتقل کردن قطعات از داخل کوره پخت به خارج و برعکس را بر عهده دارد استفاده شده است.
به منظور پخت تفلونی قطعات بر روی کالسکه یا گاری قرار می گیرد. برای پخت به داخل کوره فرستاده می شوند تا فرآیند پخته شدن آن کامل شود.

نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه کرد این است که با توجه به نوع تفلون مدت زمانی که برای پخت آن باید سپری شود متفاوت است. این مدت زمان برای کوره پخت تفلون تنظیم می شود تا پس از اتمام کار و پخته شدن تفلون ها با یک آژیر به اپراتور دستگاه پخت، اتمام کار خبر داده شود تا قطعات با استفاده از کالسکه از کوره خارج شوند.
به طور کلی زمان پخت تفلون در کوره ها به طور میانگین بین 30 تا 45 دقیقه می باشد و همان طور که گفته شد نوع رنگ برای تعیین زمان بسیار تاثیر گذار است.

طراحی و تولید کوره های باکسی پخت ظروف تفلونی

شایان ذکر است کلیه محصولات و تولیدات گروه صنعتی تکنوتجهیز دارای گارانتی بوده و از باکیفیت ترین و بهترین مواد اولیه در تولید آنها استفاده شده است. جهت خرید انواع کوره های پخت تفلون اعم از کوره های باکسی یا کوره های تونلی و یا اطلاع از قیمت کوره پخت تفلون با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل نمایید.

کوره باکسی پخت رنگ تفلون تک درب

رنگ های تفلون یا گرانیت برای پخت به دمای 400 -450 احتیاج دارند که باید این دما به طور غیرمستقیم به آنها برسد. بنابراین کوره های المنتی یا برنری نم تواند مناسب این نوع کوره باشد. در صنعت بازسازی ظروف تفلون برای این که بتوانیم بهترین نتیجه را داشته باشیم می بایست حساسیت بیشتری نسبت کوره ای خریداری میکنیم داشته باشیم. کوره های باکس پخت تفلون تک درب در ابعاد 3 متر میتوانند حدودا 300 -350 ظرف تفلون را پخت کنند که این عدد میتواند بسته سایز ظروف تغییر کند.

مشخصات کوره تفلون تک درب

قسمت داخلی این کوره از ورق 2 میل سیاه ساخته شده است. در قسمت بیرونی ورق روغنی 5.1 میل استفاده شده است. پروانه ها دمنده از جنس پرسی و سایز 40 می باشند که کمک می کند تمام حرارت مبدل استیل به داخل کوره منتقل شود. ساخت و تولید آنها تماما توسط متخصصان داخلی شرکت انجام میپذیرد.

فروش دستگاه هیتر پخت رنگ

از لحاظ کیفیت میتوان یک کوره ها را با دو کیفیت ساخت کیفیت اول دارای سه سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش و کیفیت دوم دارای یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد. قیمت این دستگاه ها را میتوانید از کارشناسان فروش شرکت استعلام بگیرید.

کوره باکس پخت رنگ تفلون دو درب

یکی از انواع کوره های باکس پخت تفلون کوره دو درب است که میتواند ظرفیت شما را دو برابر کند. شماتیک این کوره همانند کوره پخت رنگ پودری دورب است اما از لحاظ متریال استفاده شده کامال متفاوت می باشد. در این کوره مدت زمانی که کالسکه اول داخل کوره قرار می گیرد پرسنل شما زمان آنرا دارند که السکه دوم را پرکنند. پس از پخت و خروج کالسکه اول ، کالسکه دوم وارد کوره میشود بدین صورت شما زمان خود را ذخیره میکنید. نکته حائز اهمیت آن است که کوره آتشخانه بغل هستند و عرض آنها نسبت کوره های تک درب بیشتر خواهد شد. در کیفیت نوع اول شاسی کوره ها از قوطی 90*90 سه میل استفاده میشوند که استقامت کوره بسیار باال میرود .

4.7/5 - (3 امتیاز)
تماس با شرکت تکنو تجهیز
شروع چت
1
چت واتساپ
سلام وقت بخیر .
من از صفحه " کوره باکس پخت تفلون " پیام میفرستم.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟