تولید کننده کوره رنگ باکس یکطرف درب یا کوره کمدی خط رنگ پودری

تولید کننده کوره رنگ باکس یکطرف درب یا کوره کمدی خط رنگ پودری


کوره های رنگ باکس

اکثر کوره های رنگ باکس به شیوه ای طراحی و تولید می شوند که متناسب با نحوه استفاده و عملکرد این محصولات باشد. قیمت کوره رنگ پودری با توجه به اندازه و نحوه عملکرد آنها متفاوت است. بعضی از این کوره ها به حالت کمدی طراحی می شوند و انتقال آن ها با استفاده از کالسکه صورت می گیرد. اما اندازه و شکل طراحی و نقشه دستگاه کوره رنگ پودری الکترواستاتیک نیز تاثیر بسیار زیادی در انجام فرآیند اعمال رنگ و سرعت این کار دارد.
این چنین کوره هایی با طراحی کمدی و باکسی با توجه به هدف شما در انواع مختلفی تولید شده اند. اگر بخواهیم به برخی از این کوره ها اشاره کنیم می توان به کوره های یک طرف درب و دو طرف درب اشاره کرد. این مدل ها دو شکل مختلفی از این کوره ها هستند. با توجه به شرایط در کارخانه ها می توان از این دو محصول استفاده کرد.

انواع کوره های باکسی یا کمدی

  • کوره باکس یکطرف درب (خشک کن باکسی یا خشک کن کمدی)
  • کوره باکسی دوطرف درب (خشک کن باکسی دوطرف درب یا خشک کن کمدی دوطرف درب)

کوره های رنگ باکس یک طرف درب

کوره های رنگ که طراحی آن به شیوه یک طرف درب است. یا به عبارتی کوره های رنگ باکس یکطرف درب به طور معمول در کارخانه ها و کارگاه ها در انتها سالن قرار می گیرد و بخش ورود و خروج مواد به داخل آن از یک سمت اتفاق می افتد. کالسکه هایی که برای این کوره  مورد استفاده قرار می گیرند دو عدد طولی و عرضی هستند. یعنی زمانی که یک کالسکه به درون کوره وارد می شود در طرف دیگر یک کالسکه در حال خروج از کوره به همراه قطعات است.

کوره رنگ باکس دو طرف درب

طراحی ساخت و نصب انواع کوره های رنگ باکس خط رنگکوره های باکس دو طرف درب بیشتر برای مکان هایی که مواد از یک سو وارد و از سو دیگر خارج می شوند مورد استفاده قرار می گیرند.
در سالن های اجرای رنگ که از کوره های رنگ باکس دو طرف درب استفاده می شود بهتر است تا کالسکه هایی را مورد استفاده قرار داد که به صورت رفت و برگشت حرکت می کنند.

ویژگی های کوره رنگ باکسی

یکی از مهم ترین اتفاقاتی که در هنگام کار کوره ها باید رخ بدهد تنظیم دمای کوره های رنگ است. تنظیم دما اهمیت بسیار بالایی دارد. به همین منظور در کوره های رنگ باکسی از ترموستات دیجیتال استفاده می شود. تا دما به شکل کاملا دقیق کنترل شده و در صورت لزوم افزایش یا کاهش پیدا کند.
بخش دیگر و ویژگی مهم کوره های رنگ، تنظیم هوا دهی است که با وجود دریچه هایی در کنار و پایین این کوره ها می توان به راحتی فرآیند تنظیم هوا دهی را انجام داد.
عایق بندی درست این کوره ها باعث شده تا گرم کردن رنگ و ذوب آن بر روی قطعات به خوبی انجام شده و عملکرد کوره را به طرز چشم گیری افزایش دهد. این کوره های کمدی برای روش سیر کوله هوای گرم غیر مستقیم و برای پخت رنگ هایی به شکل پودری و مایع تا دمای 220 درجه سانتی گراد بسیار مناسب هستند.

طراحی و تولید کوره های رنگ باکسی یکطرف درب و دوطرف درب

گروه صنعتی تکنو تجهیز تولید کننده انواع کوره های کمدی از جمله کوره های کمدی یا کوره های باکشی یکطرف درب و دو طرف درب می باشد. این کوره ها متناسب با ندازه سالن و شرایط شما طراحی و تولید می شود. جهت سفارش این نوع کوره ها با همکاران ما در واحد فروش تماس حاصل نمایید.

200درجه سانتیگراد درجه حرارت (دمای کوره رنگ پودری )
ریل دستی یا واگن سیستم انتقال قطعه
ورق گالوانیزه 1میلیمتر جنس بدنه داخلی هیتر
استیل ss309 جنس بدنه مبدل
پانل مونتاژ شده روی شاسی بکپارچه قابل حمل در کارخانه تیپ مونتاژ
ST37 جنس سازه و پروفیل
ورق روغنی1میلیمتر تقویت شده جنس ورقهای داخلی کوره
2.5میلیمتر ضخامت ورقهای کف کوره
ورق گالوانیزه 1میلیمتر جنس کانال های توزیع هوا
پشم سنگ DN80 نوع عایق
100میلیمتر ضخامت عایق
گاز-گازوئیل نوع سوخت
1عدد تعداد مبل های حرارتی
سانتریفیوژ نوع فن سیرکوله
ایران رادیاتور مارک مشعل
90/000کیلو کالری برساعت ظرفیت حرارت دهی مشعل
Rpm/2hp1400 الکتروموتور
کنتاکتور و بی متال LG تابلو برق

قیمت کوره رنگ پودری

فروش کوره های رنگ باکسی یا کمدی

کوره های پخت رنگ باکسی در سایز های مختلف به صورت یک طرف درب، دو طرف درب، مبدل سقفی، مبدل انتها و مبدل بغل ساخته می شود. در این سیستم جهت حمل قطعات از کالسکه استفاده می شود.

کوره رنگ باکسی در دو مدل کوره ی باکسی یک طرف درب و دو طرف درب تولید می شود. میتوانید جهت استعلام قیمت کوره رنگ پودری و خرید کوره باکس رنگ پودری با کارشناسان فروش شرکت تکنو تجهیز در تماس باشید.

5/5 - (1 امتیاز)

4 دیدگاه

  • سلام کوره باکس 6 متری دارید ؟
    شرایطی هم میدید ؟
    شرایط اقساط به چه صورته ؟
    ممنون

    • سلام و عرض احترام
      قیمت ها با توجه به ابعاد و نیاز مشتری متفاوت می باشد. جهت کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر با شماره 09126343295 یا 55266002-021 تماس حاصل نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با شرکت تکنو تجهیز
شروع چت
1
چت واتساپ
سلام وقت بخیر .
من از صفحه " کوره های باکس رنگ پودری " پیام میفرستم.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟