کابین سایکلون بازیافت رنگ

کابین سایکلون بازیافت رنگ


سیستم بازیافت رنگ پودری و بررسی ویژگی های آن

استفاده از ساکشن رنگ پودری در این صنعت اهمیت زیادی دارد و اغلب سعی می شود تا از این دستگاه در جهت کاهش هزینه های تولید استفاده نمود. زمانی که سیستم های پاشش رنگ پودری را مورد بررسی قرار می دهیم، متوجه می شویم که میزان رنگ مصرفی بسیار بالا بوده و این کار به هیچ عنوان مقرون به صرفه نمی باشد. بر همین اساس نیاز به دستگاه هایی هست که بتوان رنگ هدر رفته را دوباره بازگرداند و در مخزنی جمع آوری کند. برای این امر از دستگاه سایکلون بازیافت رنگ الکترواستاتیک استفاده می شود.
برای حل این مشکل دستگاه هایی به اسم بازیافت رنگ سایکلون تولید شده است که این مشکل را برطرف می کند. استفاده از سیستم های بازیافت رنگ سایکلون به محیط زیست آسیب نمی زند. به دلیل این ویژگی ها، سیستم مکنده رنگ پودری طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است.

روش کار دستگاه ساکلون برای بازیافت رنگ پودریسایکلون بازیافت رنگ پودری

بعد از پاشیدن رنگ بر روی قطعات، دستگاه سایکلون، هوای درون دستگاه را مکیده و از خروج مواد و رنگ ها جلوگیری می کند. مکش هوا همواره با ذرات پودری رنگ صورت می گیرد. بعد از آن می توان با جمع کردن رنگ های هدر رفته، آن ها را بازیافت کرد. دوباره به چرخه برگرداند و مجددا از آن ها استفاده کرد.
سایکلون بعد از مکیدن، ذرات رنگ را از هوا تفکیک می کند و بعد از جمع کردن این ذرات در دیواره به سمت سطل موجود در زیر آن هدایت می شود. این ذرات رنگ مکیده شده ممکن است به همراه خود ناخالصی نیز داشته باشند. به همین دلیل از دستگاهی به اسم مونوسایکلون استفاده می شود.
مونوساکلون وظیفه دارد تا ذرات رنگ را از ذرات ناخالص جدا و تفکیک کند. با کمک دستگاه مونوسایکلون، تمامی رنگ های باقی مانده کاملا خالص بوده و می توان آن ها را دوباره به فرآیند پاشش رنگ برگرداند.

نکات فنی برای خرید سیستم بازیافت سایکلون

راندمان دستگاه، نوع موتور آن، جنس فیلترهای استفاده شده، تعداد فیلترها، نوع فن و اندازه سایکلون ها جز مواردی می باشند که در هنگام سفارش و خرید باید به آن توجه بسیاری کرد.
مشخصات گفته شده در میان تولیدات برندهای مختلف شباهت های بسیاری داشته و تنها برخی تفاوت های اندک را در محصولات تولید شده، می توان مشاهده کرد. اما همین تفاوت های اندک می تواند طول عمر و نحوه عملکرد دستگاه را تغییر داده و آن را مشخص کند.

مشخصات فنی دستگاه سایکلون بازیافت رنگ

  • مجهز به فن سانتریفیوژ بگوارد
  • مجهز به الکترو موتور موتوژن ۳p 3kw 2800 rpm
  • مجهز به ۹ عدد فیلتر با پارچه پلی استر
  • ابعاد : ۲۹۰*۱۵۰*۱۰۰

طراحی و ساخت دستگاه سایکلون بازیافت رنگ پودری

با استفاده از سیستم بازیافت رنگ پودری با جمع آوری رنگ های اضافه، در مصرف رنگ صرفه جویی میکنید. میتوانید رنگ های جمع شده در سایکلون را مجدد استفاده نمایید. تکنو تجهیز طراح و سازنده سایکلون 9 فیلتر و ساکلون 6 فیلتر در ایران میباشد.

فروش دستگاه سایکلون رنگ پودری و تجهیزات خط رنگ

یکی از امتیازات مهم رنگ های پودری، قابلیت جمع آوری رنگ و استـفاده مجدد از آن است. بدین منظور در کنار کابین های پاشش رنگ، سیستمی طراحی شده که با مکش هوای درون کابین ها، باعث بازیافت پودر رنگ معلق می شود.
هوای مکش شده از کابین ها فیلتر شده و پودر رنگ معلق ، از هوای جاری جدا می شود. پودر رنگ بازیافت شده در محفظه زیر سایکلون ذخیره شده و مجدداً به خط اعمال رنگ باز میگردد.
این سیستم به جهت سادگی در طرح و نیاز کمتر به تعمیر و نگهداری در دراز مدت و همچنین قیمت مناسب تر نسبت به سایر انواع ، از پرفروش ترین سیستم های بازیافت به شمار میرود.

قیمت سیستم بازیافت رنگ پودری را از کارشناسان ما استعلام بگیرید. دستگاه بازیافت رنگ استاتیک کمک بسیاری در کاهش هزینه رنگ رزی در کسب و کار شما میشود.

چرا باید از سیستم بازیافت رنگ سایکلون استفاده کنیم؟

– درجه کیفی بالا
– استاندارد جهانی
– رابط کاربری آسان
– تکنولوژی منحصر به فرد
– نصب و راه اندازی آسان
– سهولت استفاده برای پرسنل
– پرکاربرد در انواع صنایع
– پرکاربرد در کارخانجات
– پرکاربرد در کارگاه ها و مراکز صنعتی
– دارای گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش تکنوتجهیز
– قطعات درجه یک
– ضمانت اصل بودن کالا
– صرفه جویی در هزینه ها
– عدم اتلاف وقت
– راندمان بالا

 

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با شرکت تکنو تجهیز
شروع چت
1
چت واتساپ
سلام وقت بخیر .
من از صفحه " سایکلون بازیافت رنگ پودری " پیام میفرستم.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟