تولید کننده انواع کابین رنگ یکطرف پاشش

تولید کننده انواع کابین رنگ یکطرف پاشش


کابین یک طرف پاشش رنگ

مدت زمان بسیار زیادی طول کشید تا کارشناسان به این نکته برسند که ایجاد شرایط کاری مناسب برای کارمندان و کارگران از وظایف مهم در کارخانه ها و مراکز تولیدی می باشد. کارشناسان به این نکته پی بردند که اهمیت دادن به نیازهای کارمندان می تواند عملکرد و راندمان کاری آن ها را بالا برده و محیطی سالم را به وجود بیاورد.

نکات مهم هنگام استفاده از کابین رنگ یکطرف پاشش

در سیستم رنگ زدن قطعات این موضوع اهمیت بسیار زیادی پیدا می کند. چون علاوه بر آن که سلامتی کارکنان حائز اهمیت است، توجه به محیط می تواند در مصرف رنگ نیز صرفه جویی کند.
استفاده و بهره بردن از دستگاه هایی با عملکرد پاشش رنگ می تواند کمک بسیار زیادی در بهبود موارد گفته شده نماید. کابین های پاشش رنگ به صورت کلی به دو دسته دستگاه های یک طرف پاشش رنگ و دستگاه دو طرف پاشش رنگ تقسیم بندی می شوند.
کاربرد هر یک از این دو دستگاه متفاوت است. در ادامه در رابطه با کابین یک طرف پاشش رنگ توضیحاتی به شما ارائه خواهیم داد.

ویژگی کابین های یک طرف پاشش رنگ

تولید و تامین کابین رنگ یکطرف پاشش دستیاز نظر ظاهری این کابین ها از سه طرف بسته شده و تنها از یک سو باز هستند. در کابین های یکطرف پاشش رنگ کانوایری، تمامی قطعات به صورت دستی منتقل و جا بجا می شوند. قطعات در کابین از سقف آویزان شده یا بر روی صفحه های گردان آن ها را می گذارند.
در سیستم های پاشش یک طرفه رنگ، کابین بر اساس کاربرد آن و با توجه به نیاز و عملکرد مورد نظر مشتریان طراحی و ساخته شده و ابعاد آن ها را نیز مشتریان تعیین می کنند.
به همین دلیل اندازه هر کابین یک طرف پاشش رنگ متفاوت از دیگر کابین ها متفاوت می باشد. عموما جنس کابین رنگ یک طرف پاشش استیل، گالوانیزه یا ورق های روغنی است. جنس کابین نیز به طور معمول با توجه به نیاز مشتریان تعیین می شود.

موارد استفاده از کابین یکطرف پاشش رنگ

  • عموما از کابین های یکطرف پاشش رنگ به منظور انجام کارهای دستی استفاده می شود. این بدان معنی است که در کابین ها، رنگ به شکل دستی بر روی قطعات پاشیده می شود.
  • موارد استفاده و کاربرد این کابین های یک طرف پاشش رنگ بسیار کم و محدود است. به همین دلیل در کارخانه ها و تولیدی هایی که رنگ آمیزی قطعات در تعداد بالا صورت می گیرد، به هیچ عنوان استفاده از این دستگاه توصیه نمی شود.

کابین یک طرف پاشش رنگ و ویژگی های آن

این کابین از یک طرف باز می باشد و از سه طرف دیگر بسته می باشد. در این کابین ها قطعات به صورت دستی جابجا می شود. این قطعات یا از سقف آویزان شده و یا روی صفحات گردان قرار می گیرند.

  • این کابین ها براساس ابعادی که مشتری تعیین می کند و بر اساس کاربرد و نیاز آنها ساخته می شود. به همین دلیل اندازه هر کابین یک طرف پاشش رنگ متفاوت از دیگری ساخته می شود.
  • جنس آنها از استیل، گالوانیزه یا ورق های روغنی می باشد.
  •  اغلب برای کارهای دستی انجام می شود.
  • رنگ به صورت دستی روی قطعات پاشیده می شود.

میتوانید محصول اتاق رنگ خودرو را نیز مشاهده فرمایید.

4.5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با شرکت تکنو تجهیز
شروع چت
1
چت واتساپ
سلام وقت بخیر .
من از صفحه " کابین های رنگ یکطرف پاشش " پیام میفرستم.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟