بررسی ویژگی های سیستم بازیافت رنگ پودری سایکلون رنگ

بررسی ویژگی های سیستم بازیافت رنگ پودری سایکلون رنگ


بررسی تکنولوژی ساخت سیستم سایکلون رنگ پودری

 
ساخت سیستم های بازیافت رنگ پودری سایکلون رنگ که پاکسازی آنها بصورتی سریع و مطمئن انجام گیرد، از اهمیت بسیاری برخوردار است. تکنولوژی سایکلون سال هاست در صنعت رنگ پودری مورد استفاده قرار می گیرد.
درگذشته، برخی سیستم های اولیه در زمینه تداخل رنگ و آلایش در داکت ها و پمپ های انتقال و نیز مجراهای تنگ در سایکلون و ماژول کارتریج دارای مشکلاتی بودند.
 

بررسی ویژگی سیستم های بازیافت رنگ پودری یا ساکلون رنگ

بررسی تکنولوژی ساخت سیستم سایلکون رنگ پودریدر سیستم های سایکلون بازیافت رنگ پودری نوین این مسائل و مشکلات حل شده است. به علاوه کارآیی بازیافت و نیز استفاده کلی از مواد اولیه جهت ایجاد سیستم هایی که با پودر رنگ هماهنگی بالا دارند و نیز پاکسازی آنها بهبود یافته است.
داکت های بدون درز و طراحی های بهبود یافته سایکلون ها، پاکسازی این سیستم ها را ساده تر کرده  است. همچنین درصد بالاتری رنگ بازیافت شده از آن ها بدست می آید.
 

پاکسازی داکت ها در طراحی سیستم بازیافت رنگ

برخی از سیستم طوری طراحی شده اند که پودر رنگ اضافی پاشش شده را به سمت بخش کوچکی که در دسترس اپراتور است می فرستند. تا پاکسازی کامل انجام گیرد. آخرین مدل کابین کمپانی Nordson به نام کابین ColorMax پاکسازی داکت ها را حتی به سطح بالاتری نیز می برد.
اپراتور با باز کردن یک درب لولایی که در دیواره کابین کار گذاشته شده، می تواند به داکت های سایکلون دسترسی یابد.
این کار، امکان پاکسازی داکت ها را بسیار ساده تر می کند. همچنین کابین طوری طراحی شده که با کمک تنظیمات صحیح سیستم گردش هوا، پودر رنگ اضافی پاشش شده را به سمت مخزن تجمع رنگ هدایت می کند.
در یکی از طراحی های جدید، می توان دیواره موجود میان کابین و مخزن تجمع رنگ را به منظور دسترسی بهتر به داخل محفظه مخزن باز نمود. برای این منظور اپراتور یک پنل لولایی موجود در داخل کابین را باز نموده و بدین ترتیب جهت تمیز کزدن مخزن، دسترسی کاملی به آن خواهد داشت.
 

4/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با شرکت تکنو تجهیز
شروع چت
1
چت واتساپ
سلام وقت بخیر .
من از صفحه " بررسی سیستم های سایکلون بازیافت رنگ پودری " پیام میفرستم.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟