بهترین دستگاه پاشش رنگ الکترواستاتیک کدامند؟

بهترین رنگ پاش های الکترواستاتیک کدامند ؟

قدمت استفاده از دستگاه های پاشش رنگ به 40 سال می رسد و امروز تعداد بسیار محدودی از این دستگاه در بازار یافت می شود. بعضی از این دستگاه ها برای استفاده در کارخانه های صنعتی بزرگ طراحی شده اند و بعضی مدل ها نیز در کارگاه های کوچک قابل استفاده هستند. در این میان این شما هستید که با توجه به نوع رنگی که با آن کار می کنید و همچنین بزرگی کسب کار خود باید بهترین دستگاه پاشش رنگ را انتخاب کرده و خریداری نمایید. ما در این مقاله تصمیم داریم لیست پرفروش ترین رنگ پاش ها را در اختیار شما قرار دهیم تا پروسه انتخاب برای شما تسهیل شود.

منظور از دستگاه پاشش رنگ چیست؟

منظور از دستگاه پاشش رنگ، دستگاهی که رنگ را به صورت کاملاً یکنواخت روی سطوح مختلف پخش می کند. زمانی که رنگ که از نوع پودری و الکترواستاتیک در دستگاه رنگ پاش ریخته می شود، دستگاه آن را به ذرات بسیار ریزی تبدیل می نماید که به این پروسه اتمیزه کردن رنگ نیز گفته می شود.

دستگاه رنگ پاش با کمک نازل، حال چه به صورت کامل مکانیزه و یا دستی، رنگ را روی انواع سطوح پخش می کند. از آنجایی که ذرات رنگ در اندازه نانو کوچک شده اند، پاشش رنگ با این دستگاه کاملا یکنواخت انجام می گیرد. بر خلاف روش های سنتی در این روش به هیچ عنوان نشانه ای از فرچه رنگ کاری یا پوست پرتقالی شده رنگ دیده نمی شود و نتیجه کار بسیار تمیز و منظم به چشم می آید.

 

بهترین دستگاه پاشش رنگ در بازار ایران کدامند؟

با توجه به تنوع دستگاه رنگ پاش تصمیم گرفتیم بررسی کنیم که بهترین دستگاه پاشش رنگ و ویژگی های مهم این دستگاه ها چیست که آن را در ردیف بهترین ها قرار داده اند:

 

1- دستگاه رنگپاش پودری دیجیتال ایریس IRIS

این محصول تولید کشور کره جنوبی و یکی از بهترین محصولات شرکت تکنو تجهیز است. این محصول با کاهش مصرف رنگ در کاهش هزینه های جاری کسب و کار شما تأثیر خواهد داشت. دلیل این امر قدرت چسبندگی بالای آن و قابلیت پاشش 600 گرم رنگ در دقیقه است.

این دستگاه به شما اجازه می دهد که کنترل فعالیت را از طریق کنترل پنل به دست بگیرید. دارای سه حالت پاشش رنگ سطوح صاف، سطوح زاویه دار و دوباره کاری است.

در مواقع اضطرار به کمک آلارم هشدار، موقعیت را مدیریت می نماید. از این محصول هم به صورت دستی و هم اتوماتیک می توان استفاده نمود. امکان تنظیم ولتاژ و کنترل جریان از طریق کنترل پنل مقدور است. ولتاژ خروجی دستگاه 100 کیلووات بوده و مخزن آن قابلیت ذخیره 25 کیلوگرم رنگ معادل 60 لیتر را دارد.

 

2- دستگاه پاشش رنگ پودری الکترواستاتیک sprinkle

دستگاه پاشش رنگ پودری الکترواستاتیک sprinkle قادر است در هر دقیقه 600 گرم رنگ را روی سطح مختلف پخش نماید و این نشان دهنده سرعت بالای کار با این دستگاه است. مخزن آن 60 لیتری است که معادل 25 کیلوگرم رنگ می شود.

این دستگاه تولید کشور کره جنوبی است و برای کار با رنگ پودری طراحی شده است. این مدل بهترین دستگاه پاشش رنگ پودری الکترواستاتیک است؛ چرا که فرکانس آن تا 40 کیلوهرتز و فرکانس خروجی آن به 100 کیلووات می رسد. اصلی ترین مزیت این دستگاه چسبندگی بالای آن و امکان صرفه جویی در مصرف رنگ است. بدیهی است که وجود این مشخصات باعث کاهش مصرف رنگ و در ادامه کاهش هزینه های تولید می شود.

طراحان این دستگاه به وجود ویژگی های امنیتی در دستگاه اهمیت زیادی داده اند. به همین منظور در زمان قطع برق، سیستم هشدار دهنده اتوماتیک فعال می شود. وجود گان پاشش نیز دیگر قابلیت امنیتی این دستگاه است. در صورت تمایل به کمک این دستگاه می توانید هم به صورت کاملا مکانیزه و هم به صورت دستی رنگ کاری را انجام دهید. با تغییر ولتاژ این امکان وجود دارد که قدرت جذب رنگ را تنظیم نمود.

این دستگاه در سه حالت قابل تنظیم است که شامل رنگ کاری سطح صاف برای سطوح مسطح، قابلیت رنگ زاویه دار برای سطوحی که پیچ و خم دارند و دوباره کاری برای ایجاد ضخامت در رنگ اولیه می شود.

3- دستگاه رنگپاش پودری الکترواستاتیک djs

این دستگاه نیز ساخت کشور کره جنوبی است و توانایی این را دارد که 600 گرم در دقیقه پاشش رنگ داشته باشد. از نظر کیفیت بدنه این اطمینان خاطر را داشته باشید که تمامی قطعات به کار رفته از بهترین متریال ساخته شده اند و در برابر فرسایش ناشی از رنگ مقاومت بالایی دارند. این برای کار با رنگ پودری آنتی استاتیک طراحی شده است و ولتاژ خروجی آن 100 کیلووات می باشد. اگر بپرسید که بهترین پیستوله برقی رنگ پاش چیست؟ به شما این محصول را پیشنهاد می دهیم چرا که بیشترین فرکانس را در بین دستگاه های موجود در ایران دارد.

از این محصول نه تنها برای رنگ کردن سطوح مسطح می توان استفاده کرد، بلکه برای رنگ آمیزی سطوح زاویه دار و دور از دسترسی نیز کارایی دارد.

4/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با شرکت تکنو تجهیز
شروع چت
1
چت واتساپ
سلام وقت بخیر .
من از صفحه " بهترین دستگاه پاشش رنگ الکترواستاتیک کدامند؟ " پیام میفرستم.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟