بررسی عملکرد سیستم مخزن رنگ پودری , فروش رنگپاش پودری الکترواستاتیک تکنوتجهیز

بررسی عملکرد سیستم مخزن رنگ پودری , فروش رنگپاش پودری الکترواستاتیک تکنوتجهیز


بررسی عملکرد سیستم مخزن رنگ پودری

 
بررسی مخزن دستگاه پاشش رنگ پودری الکترواستاتیک
سیستم مخزن رنگ با بخش منبع رنگ آغاز می شود. بخش منبع تغذیه های مدرن، میزان سطح مورد نیاز جهت انتقال پودر رنگ را کاهش می دهد. علاوه بر این مکانیزم هایی برای تمیز کردن سریع و آسان فراهم می کند.
با تمرکز بر ماشین آلات، تنها یک کارگر برای بررسی، تمیز کردن و اتصال و نصب ابزآلات تغییر رنگ، کافی است. بخش منبع تغذیه، مرکز تمیز کاری را فراهم می کند و فرآیند تمیز کردن در آن اتفاق می افتد. این امر از انتقال پودر رنگ به محیط اطراف جلوگیری می کند.
با اتصال ابزارآلات در بالای سیستم به صورتی که در وضعیت مناسبی برای تمیز کردن قرار داشته باشد. پس از اتمام کار سوار کردن دوباره و دقیق آن ممکن باشد، دسترسی به آنها را راحت تر می سازد.
منبع تغذیه را می توان طوری طراحی نمود که از کیسه، جعبه و یا دیگر ظروف و وسایل حمل پودر رنگ تغذیه شود. تمیز کردن سیستم هدایت پودر رنگ حتی ساده تر نیز می باشد.
لوله ها، پمپ ها و شیرها توسط جریان هوا پاکسازی می شوند. بدین ترتیب دیگر نیازی به تمیز کاری دستی و هر قسمت وجود نخواهد داشت.
 

بررسی سیستم پاکسازی گان اتوماتیگ

یکی دیگر از انواع سیستم های پاکسازی اتوماتیک گان، نازل های دمنده هستند که در اطراف لوله گان قرار دارند. وقتی گان ها از داخل کابین خارج می شوند، نازل های دمنده پودر رنگ موجود در خروجی لوله گان را با فشار هوا تمیز می کنند.
اتصالات در قسمت پایانی بدنه که به بخش انتهایی گان متصل است، قرار دارند و بدین ترتیب اتصالات و سیم ها با گان که در کابین قرار دارد، درگیر نمی شوند. کلیه اتصالات در خارج از کابین قرار داشته و پودر های اضافی پاشش شده روی آنها نمی نشیند.
وقتی چرخه پاکسازی از طرف بخش کنترل فعال می شود، رسیپرکتورها در حالت ساکن قرار می گیرند. بدین ترتیب تیغه های هوا با گان ها در یک خط هم تراز می شوند. در همین حین میله های تغییر وضعیت، گان ها را در حالتی قرار می دهند که کاملا در داخل کابین قرار گیرند.
سپس تیغه های هوا آزاد شده و میله های تغییر وضعیت گان ها را کاملا از کابین خارج می کنند. در نتیجه کل طول گان در تماس با هوا قرار گرفته و پاکسازی می شود. این گان ها بر حسب عرض کابین پاشش، در اندازه ها و طول های مختلف موجود می باشند.

امتیاز شما به این مطلب

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با شرکت تکنو تجهیز
شروع چت
1
چت واتساپ
سلام وقت بخیر .
من از صفحه " ویژگی های سیستم مخزن رنگ پودری " پیام میفرستم.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟